07.12.2024

Contractbeheerder Safety & Security

Type Contract

32 – 40 uur

Opleiding

MBO/HBO € 3.000 – € 4.500

Regio

Veghel

Contractbeheerder Safety & Security

Als Contractbeheerder Safety & Security ben jij het aanspreekpunt voor onze fire safety & security contractklanten. Je houdt je onder andere bezig met opstellen van de planningen, het tijdig nakomen van de service afspraken tot het afstemmen van vervolgactie bij de klant. Samen met je team zorg je er voor dat onze klanten kunnen vertrouwen op onze betrouwbare en kwalitatieve servicedienstverlening.

  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie, het beheer en de realisatie van nieuwe en bestaande onderhoudscontracten, zowel preventief als correctief onderhoud.
  • Je maakt onderhoudsvoorstellen en calculaties, bereidt de werkzaamheden voor en onderhoudt het operationeel contact met de klanten.
  • Je bewaakt en borgt de belangrijke datums van inspecties in relatie tot geldende normen en wet- en regelgeving.
  • Je maakt een jaarplanning voor preventief onderhoud en zorgt voor de functionele aansturing van monteurs en/of onderaannemers.
  • Je controleert onderhoudsrapportages op inhoud en volledigheid, alvorens deze aan te leveren en te bespreken met de opdrachtgever en maakt zelfstandig en proactief offertes voor de vervolgacties vanuit de rapportages.
  • Je controleert de financiële voortgang en draagt bij aan het maken van verbeterplannen.
  • Je bent werkzaam in diverse branches zoals de transport- en logistiek sector, lichte industrie, commercieel vastgoed- en zorgsector.

  • Een salaris van €3.000 tot €4.500 bruto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Een gezellige en ontspannen werksfeer met familiaire omgangsvormen, veel Brabantse gezelligheid en leuke activiteiten en uitjes met je team en de personeelsvereniging.
  • Maar liefst 38 vrije dagen per jaar, zodat je jouw werk en privé extragoed in balans kunt houden.
  • Een vast contract van 32-40 uur per week met de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
  • Een winstdelingsuitkering en de mogelijkheid om aandelen te kopen tegen een gereduceerd tarief.
  • Vitaliteitsworkshops, pensioenregeling bij PMT en korting op bedrijfssporten.
  • Een laptop en telefoon, zodat jij je werk goed kunt doen én de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
  • Aanvullende trainingen gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling en loopbaanwensen.
  • Ruimte voor jouw ideeën. We vertrouwen op jouw vakkennis en voeren suggesties waar mogelijk door.
  • Je kunt je vinden in onze kernwaarden: autonomie, vertrouwen, solidariteit, ondernemerschap en verantwoordelijkheid.
  • Je maakt onderdeel uit van het wereldwijde VINCI concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld.

  • Je hebt een mbo+/hbo werk- en denkniveau, samen met 3 jaar relevante werkervaring.
  • Kennis van beveiligingstechniek is een must.
  • Je bent praktisch ingesteld, met het vermogen om overzicht te behouden in drukke omstandigheden en problemen efficiënt op te lossen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
  • Je bent zelfstandig, proactief, klantvriendelijk en stressbestendig.
  • Uitstekende klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden, zowel bij interne als externe klanten.
  • Je bent gewend aan het werken met een ERP-systeem.

Bij VanderLinden ken je al je collega’s, er wordt hard gewerkt maar er is ook tijd voor een praatje in de koffiehoek, we vieren verjaardagen en er is een vrijdagmiddagborrel. We helpen elkaar waar we kunnen zowel professioneel als sociaal. En dat maakt dat iedereen zich er thuis voelt. We doen het met elkaar en zijn er voor elkaar.

VanderLinden bestaat al ruim 75 jaar. Wij ondersteunen bij alles wat nodig is om gebouwgebonden installaties zo goed mogelijk te laten presteren. Met onze mix van technische kennis en goede dienstverlening bieden we complete maatwerkoplossingen aan. Samen met zo’n 90 medewerkers realiseren en onderhouden we elektrotechnische, werktuigkundige en beveiligingsinstallaties. We werken voor toonaangevende opdrachtgevers in een straal van zo’n 60 kilometer rond Veghel. Wat dacht je bijvoorbeeld van de top tien onder de logistieke centra? Ook zijn we nauw betrokken bij grote projecten van een aantal belangrijke vastgoedontwikkelaars. En komen we over de vloer bij een van de mooiste kastelen van ons land.

Sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Bedankt voor je sollicitatie!

2. Contact opnemen

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

3. Eerste gesprek

We plannen een kennismakingsgesprek in.

4. Tweede gesprek of een dag meelopen

Ontmoet een directe collega tijdens een vakinhoudelijk gesprek.

5. Arbeidsvoorwaarden- gesprek

Is er een match? Contractvoorstel en -ondertekening.

6. Eerste werkdag

Welkom bij de club nieuwe collega!

Neem contact op met Irma

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Email*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.