Administratief Medewerker Servicedesk
Ben jij een echte aanpakker en houd je van gevarieerd werkBen jij een echte aanpakker en houd je van gevarieerd werk? Dan hebben wij een leuke uitdagende job waar geen dag hetzelfde is! Wij op zoek naar een Administratief Medewerker. Je schakelt, je stemt af en neemt beslissingen alsof je ervoor geboren bent.
Jouw werk
- Je ondersteunt de collega’s van de servicedesk met administratieve werkzaamheden. Bij de servicedesk melden onze klanten allerlei technische storingen. Je hebt veelvuldig contact met de eigen collega’s om alles in goede banen te leiden. Enkele voorbeelden hiervan zijn:
– Aanmaken, controleren en afronden van werkbonnen (serviceorders).
– Koppelen van onderhoudsrapporten aan de serviceorders en overige administratieve werkzaamheden.
– Contact met onderaannemers en leveranciers.
– Aanmelden en aansturen van servicemonteurs bij de opdrachtgevers.
– Klanten begeleiden in het oplossen van hun storingsmeldingen.
Wat bieden wij?
- Een half jaarcontract met een optie tot verlenging.
- Een informele werksfeer met veel vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar je kunt meedenken, meepraten en meebeslissen.
- Fijne collega’s, een personeelsvereniging en leuke uitjes met je team.
- Een goed salaris en een uitgebreid secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
- Bij een dienstverband van 40 uur per week heb je maar liefst 38 vrije dagen per jaar, zo kun je werk en privé extra goed in balans houden.
- Je maakt onderdeel uit van het wereldwijde VINCI concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld
Wie ben jij?
- Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting facility management en minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
- Affiniteit met een technische omgeving.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift en communiceert helder richting collega’s en leveranciers.
- Jouw flexibiliteit, aanpassingsvermogen en klantgerichtheid zijn belangrijke persoonskenmerken.
- Je werkt zelfstandig, behoudt overzicht, bent praktisch ingesteld en probleemoplossend.
- Je bent bij voorkeur beschikbaar op woensdag, donderdag en vrijdag.
Onze bedrijfscultuur
Bij VanderLinden staan de mensen centraal. Ons succes zit in de toegevoegde waarde die we leveren aan onze klanten. Onze bedrijfscultuur is gebaseerd op de VINCI Energies Way of Life, waarbij ondernemerschap, solidariteit, verantwoordelijkheid, vertrouwen & transparantie en empowerment onze gemeenschappelijke waarden zijn. Dit zul je herkennen binnen het bedrijf en bij elke medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen.
VanderLinden
VanderLinden bestaat al ruim 75 jaar en ondersteunt bij alles wat nodig is om gebouwen – en de mensen die er werken – optimaal te laten presteren. Nu en in de toekomst. Met onze mix van technische expertise en dienstverlening bieden we integrale maatwerk oplossingen aan voor gebouwgebonden omgevingen. VanderLinden telt 85 medewerkers en is gericht op het realiseren en onderhouden van elektrotechnische, werktuigkundige en beveiligingsinstallaties. Onze klanten zijn te vinden in de markten industrie, logistiek en commercieel vastgoed.
Spreekt deze functie jou aan en wil je solliciteren? Klik dan op de solliciteer button. Wil je graag meer informatie, neem dan contact op met Irma van Bakel.

Irma van Bakel
HR Business Partner
irma.vanbakel@vanderlindenbs.com
+31 (0)6 20 63 65 91
https://www.vanderlindenbs.nl